Στη δεξιά στήλη, μπορείτε να δείτε τα Προγράμματα Αγωγής Υγείας του σχολείου μας, καθώς και σχετικές δραστηριότητες...
Σχολικό έτος 2018-2019
Οι φίλοι μας.....τα φρούτα!!!
Οι μαθητές του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας που επικεντρώνεται στη Σωστή Διατροφή επισκέφτηκαν το μανάβικο της πόλης μας, όπου και αγόρασαν διάφορα φρούτα εποχής. Στη συνέχεια, έπαιξαν το παιχνίδι «Μάντεψε Ποιο Φρούτο Είμαι». Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά έχοντας τα μάτια τους κλειστά και χρησιμοποιώντας μόνο την αφή και την όσφρηση τους μάντευαν ποιο φρούτο τους δίνεται κάθε φορά. Μετά το τέλος του παιχνιδιού οι μαθητές απόλαυσαν μια πολύ νόστιμη και θρεπτική φρουτοσαλάτα!
http://dim-eid-amfiss.fok.sch.gr/index.php/2014-11-17-00-11-18/2015-01-28-17-21-43?print=1&tmpl=component#sigFreeId835439747b
http://dim-eid-amfiss.fok.sch.gr/index.php/2014-11-17-00-11-18/2015-01-28-17-21-43?print=1&tmpl=component#sigFreeId8197902802
Το σχολικό έτος 2015-2016 σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε πρόγραμμα με θέμα: «Τρέφομαι υγιεινά, τρώω σωστά». Σκοπός του προγράμματος ήταν να ενημερωθούν οι μαθητές για την αξία της υγιεινής διατροφής και να οδηγηθούν με κατάλληλο τρόπο ώστε να επιλέξουν να την υιοθετήσουν στην καθημερινή τους ζωή. Περιελάμβανε δραστηριότητες όπως ετοιμασία πρωινού (φρέσκος χυμός πορτοκαλιού με ψωμί και μαρμελάδα), αναγνώριση των φρούτων, αντιστοίχιση καρτέλας - φρούτου (συνδυασμός με εκτέλεση εντολών), επίσκεψη στο μανάβικο, εκπαίδευση στο σχολαστικό πλύσιμο λαχανικών-Σημασία για τη διασφάλιση της προσωπικής και σωματικής μας υγείας, γνωριμία με τα λαχανικά και εκπαίδευση να τα κόβουν στη μέση και έγινε μια γενική προσέγγιση γύρω από τα φρούτα-Διάκριση χρώματος, σχήματος (βρίσκω ομοιότητες και διαφορές. Επίσης, ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα του 1ου Δημοτικού σχολείου Άμφισσας για ανταλλαγή απόψεων και ελεύθερη συζήτηση ενώ μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν ετοιμάσει γλυκό νεράντζι το οποίο και μας προσφέρθηκε. Ανακεφαλαιώνοντας, αξιολογήσαμε την ικανότητα των μαθητών μας να αναγνωρίζουν βασικά φρούτα και λαχανικά, ζητώντας τους να αντιστοιχίσουν όμοιες εικόνες.